تور کیش , تور قشم , تور مشهد , تور ارمنستان , تور دبی , تور دبی

تور کیش , تور قشم , تور مشهد , تور ارمنستان , تور دبی , تور دبی

تور کیش , تور قشم , تور مشهد , تور ارمنستان , تور دبی , تور دبی

تور کیش , تور قشم , تور مشهد , تور ارمنستان , تور دبی , تور دبی

تور کیش , تور قشم , تور مشهد , تور ارمنستان , تور دبی , تور دبی

  • ۰
  • ۰

تیم ملی تکواندو ایران با ترکیب آرمین هادی‌پور و امید عمیدی برای حضور در مسابقات المپیک آزمایشی ۲۰۱۶ ریو عازم برزیل خواهد شد.

تور برزیل المپیک ریو

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، پیکارهای المپیک آزمایشی ریو (G1) در رشته تکواندو از روز شنبه (اول اسفندماه) طی دو روز به میزبانی شهر ریودوژانیرو و در پارک المپیک «کاریوکا» برگزار می‌شود که در این رویداد آزمایشی از 16 کشور برتر رنکینگ نوامبر 2015 دعوت شده ‌است.

این رقابت‌ها در دو وزن 58- و 80+ کیلوگرم مردان و 49- و 57- کیلوگرم زنان انجام می‌شود که با توجه به رنکینگ نمایندگان کشورمان، ایران می‌تواند در دو وزن اول و چهارم مردان نماینده داشته باشد.

باتوجه به اینکه سهمیه حضور در این رقابت‌ها به کشور تعلق گرفته است، انتخاب نفرات اعزامی به این مسابقات برعهده کادر فنی هر کشور بود که با اعلام بیژن مقانلو، سرمربی تیم ملی تکواندو، آرمین هادی پور در وزن 58- کیلوگرم (وزن اول المپیکی) و امید عمیدی در وزن 80+ کیلوگرم (وزن چهارم المپیکی) نمایندگان کشورمان خواهند بود.

بیژن مقانلو به‌عنوان سرمربی و مهدی بی‌باک به‌عنوان مربی هدایت تیم ملی تکواندوی کشورمان را در این رقابت‌ها برعهده دارند و سعید مطوری‌نژاد به عنوان پزشک در کنار تیم حضور دارد.

مسابقات المپیک آزمایشی در رشته تکواندو، G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد. تکواندوکاران کشورمان سه شنبه 27 بهمن‌ماه ساعت 21:10 راهی برزیل می‌شوند.

تیم ملی تکواندوی کشورمان در سه وزن 58-، 80- و 80+ کیلوگرم توسط فرزان عاشورزاده، مهدی خدابخشی و سجاد مردانی موفق به کسب سهمیه المپیک ریودوژانیرو شده است.

تور برزیل

همچنین مرحله دوم انتخابی تیم ملی تکواندوی زنان کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیایی 2016 از صبح امروز (شنبه) با حضور 21 تکواندوکار در مرکز جهانی فدراسیون تکواندو برگزار شد و پس از انجام 29 مبارزه در نهایت 12 هوگوپوش در اردوی تیم ملی باقی ماندند.

با اعلام مهرو کمرانی سرمربی تیم‌ملی تکواندوی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیایی، اسامی نفرات باقی‌مانده در اردوی تیم ملی به شرح ذیل است:

ناهید کیانی، سارا فتحی، سودابه پورصادقی، مهسا جدی، روناک حسین زاده، بهاره ندرخانلو، فاطمه روحانی، حنانه همتی، هانیه اخلاقی، ملیکا میرحسینی، شکرانه ایزدی و فاطمه مصطفایی.

بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیایی (G4) چهارم و پنجم اردیبهشت‌ماه 95 در شهر «مانیل» فیلیپین برگزار می‌شود.

  • ۹۴/۱۲/۰۱
  • تور کیش تور کیش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی