تور کیش , تور قشم , تور مشهد , تور ارمنستان , تور دبی , تور دبی

تور کیش , تور قشم , تور مشهد , تور ارمنستان , تور دبی , تور دبی

تور کیش , تور قشم , تور مشهد , تور ارمنستان , تور دبی , تور دبی

تور کیش , تور قشم , تور مشهد , تور ارمنستان , تور دبی , تور دبی

تور کیش , تور قشم , تور مشهد , تور ارمنستان , تور دبی , تور دبی

۱۰ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

هتل ۴ ستاره ثامن مشهد

تور هتل ۴ ستاره ثامن مشهد

هتل  ثامن مشهد

تصاویر هتل ثامن مشهد

 

هتل ۴ ستاره ثامن مشهد در بهترین منطقه ییلاقی و خوش آب و هوای شهر مقدس مشهد با منظره ای زیبا و

رو به کوهستان پارک شادی و جنگل وکیل آباد در ابتدای جاده طرقبه واقع شده است .

برخی از امکانات این هتل به شرح ذیل می باشند:

*-دارای ۷۴باب اتاق مجهز به کلیه امکانات رفاهی`

*-چهار واحد ویلائی

*-رستوران مجهزو زیبا

*-سیستم تهویه مطبوع هوا- یخچال

*-تلویزیون

*-لاندری

*-اینترنت

*-سالن سرپوشیده ورزشی

*-زمین تنیس روباز

*-وسایل بازی کودکان

*-سالن سمینار مجهزبه امکانات سمعی وبصری به ظرفیت ۳۰۰ نفر

*-رستوران سنتی ( باغ هتل)بسیار زیبا واقع در فضای سبز به ظرفیت ۱۲۰ نفر

  • تور کیش تور کیش
  • ۰
  • ۰

هتل الغدیر مشهد تور مشهد

رزرو هتل الغدیر مشهد

هتل الغدیر مشهد

هتل الغدیر مشهد

هتل الغدیر مشهد تور مشهد

رزرو هتل الغدیر مشهد

هتل الغدیر مشهد

هتل الغدیر مشهد

هتل الغدیر مشهد یکی از هتل های مشهد ۴ ستاره تاپ و بسیار نزدیک به حرم مطهر می باشد. این هتل مقابل باغ نادری و در نزدیکی بازار بزرگ مرکزی مشهد مقدس می باشد. منوی غذا در این هتل بصورت انتخابی و منوی بوفه سلف سرویس و منوی انتخابی می باشد. در طبقه تحتانی این هتل بازارچه ای بزرگ به نام الغدیر وجود دارد که برای تهیه سوغات درجه یک مشهد مقدس گزینه ای مناسب می باشد.

قیمت اتاق ها بصورت فولبرد است (به همراه صبحانه،ناهار و شام)  هتل الغدیر مشهد دارای ۲۸۹ باب اتاق به صورت ۱۱۹ اتاق دوتخته دابل و توین، ۱۳۱ اتاق سه تخته تریپل، ۲۳ سوئیت و ۱۶ دستگاه آپارتمان در سه فاز می باشد. کلیه اتاق ها مجهز به موکت ، تخت با تشک های طبی ، یخچال ، تلوزیون با ۶ کانال بین المللی، تهویه مطبوع سرد و گرم ، حمام با وان یا دوش، کمد مخصوص البسه و صندوق ایمنی دیجیتال می باشند. همچنین صندوق ایمنی هتل در قسمت پذیرش نیز محل امنی برای نگهداری اسناد، پول نقد و اجناس گران قیمت مهمانان می باشد. نوع اتاق : اتاق دو تخته  اتاق سه تخته  سوئیت دو نفره  سوئیت سه نفره  آپارتمان یک خوابه سه نفره  آپارتمان دو خوابه چهار نفره  آپارتمان دو خوابه پنج نفره  فاصله تا حرم:۵ دقیقه پیاده روی تا حرم

  • تور کیش تور کیش
  • ۰
  • ۰

هتل تارا چهار ستاره مشهد

هتل تارا مشهد

رزرو هتل تارا مشهد

http://www.armansafar.com/pic/248/2.jpg

هتل چهار ستاره تارا مشهد به مدیریت آقای جعفر عطار در سال هزار و سیصد و هفتاد و چهار افتتاح شد. این مجموعه دارای ۱۱۳ اتاق مختلف (یک،دو،سه،چهارتخته و سوییت و آپارتمان) ،سونای بخار وخشک، جکوزی، سالن کنفرانس کافی نت، کافی شاپ، رستوران، تراس چشم انداز روبه حرم مطهر میباشد. هتل تارا مشهد یکی از نزدیکترین هتل های چهار ستاره به بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع)است و ورودی صحن شیخ طوسی میباشد که نمایی به یاد ماندنی و زیبا از آستان آن حضرت از بالکن و اتاق ها قابل مشاهده است. این مجموعه با افتخار آماده خدمت رسانی به مسافرین و زوار محترم میباشد.هتل چهار ستاره تارا با محیطی آرام و دلپذیر،تلفیقی از معماری سنتی و مدرن، دکوراسیون زیبا در بافت قدیمی و تاریخی شهر مشهد و فاصله ای حدود هشت دقیقه (پیاده) تا حرم مطهر رضوی میباشد.
  • تور کیش تور کیش
  • ۰
  • ۰

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد

رزرو هتل پردیسان مشهد

تور هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد در جنوب غربی مشهد مقدس در پنج طبقه با زیربنای حدود ۲۴۰۰۰ مترمربع و مساحت ۳۳۰۰۰ متر مربع در یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق مشهد واقع شده است.  اخذ گواهی نامه های بین المللی C.S (رضایت مندی مشتری)و گواهی نامه معرفی مراکز مورد اطمینان گردشگران (S.F.T)در مهر ماه ۱۳۸۵ یکی از توانمندیهای بارز این مجموعه در راستای ارتقا و تضمین کیفت خدمات و توجه ویژه به اصول مشتری مداری می باشد .ثبت جهانی برند هتل پردیسان (نام و لوگو)در کشور سوئیس از دیگر توانمندیهای این مجموعه است.استفاده رایگان از مجموعه آبی و  ۲۰ درصد تخفیف سالن بیلیارد و زمین تنیس.

  • تور کیش تور کیش
  • ۰
  • ۰

هتل پارسیان مشهد

هتل پارسیان مشهد

رزرو هتل پارسیان مشهد

نور مشهد

رزرو هتل پارسیان مشهد

هتل پارسیان مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که در بهترین موقعیت جغرافیایی مشهد نزدیک  پارک بزرگ کوهسنگی مشهد می باشد این هتل دارای امکانات مناسب و کادری مجرب آماده پذیرایی از مهمانان و زائرین علی بن موسی الرضا (ع) می باشد.

هتل پارسیان مشهد یکی از هتل های مشهد و هتل های سه ستاره مشهد می باشد یکی از هتل های  مشهد است که در بهترین موقعیت جغرافیایی مشهد ودر نزدیک  پارک بزرگ کوهسنگی مشهد می باشد این هتل دارای امکانات مناسب و کادری خوب آماده پذیرایی از مهمانان و زائرین علی بن موسی الرضا (ع) می باشد.

هتل پارسیان مشهد در نزدیک کوه سنگی واقع شده است.

امکانات این هتل رستوران , کافی شاپ , تاکسی سرویس , اینترنت وایرلس و… می باشد. رستوران هتل پارسیان مشهد به همراه غذاهای خوش مزه ایرانی , محلی و خارجی آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران عزیز می باشد.

آدرس: مشهد , نبش کوه سنگی پانزدهم

  • تور کیش تور کیش
  • ۰
  • ۰

هتل بین المللی قصر مشهد

تور هتل بین المللی قصر مشهد

رزرو هتل بین المللی قصر مشهد

 هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد با فاصله ای کمتر از ۸۰۰ متر از حرم مطهر حضرت رضا در مرکز شهر مقدس مشهد در زیباترین خیابان شهر قرار گرفته است.

از ویژگیهای این هتل علاوه بر دارا بودن کلیه امکانات رفاهی ( رستورانها، تالارها، فروشگاههای متعدد و متنوع و … ) نزدیک بودن به مراکز اصلی خرید و مراکز دیدنی شهر می باشد.

هتل بین المللی قصر دارای ۲۱۹ اتاق مجهز است که تعدادی از آنها سوئیت ، آپارتمان و کانکت می باشند و همگی طبق آخرین استانداردهای بین المللی و به زیباترین وجه تجهیز و تکمیل گردیده اند.

همچنین هتل بین المللی قصر مشهد مجهز به آژانس مسافرتی و تورهای سیاحتی درون شهری و برون شهری، کافی نت، پزشک مقیم، تاکسی سرویس شبانه روزی،پارکینگ سرپوشیده شبانه روزی، صندوقهای امانات اختصاصی، پیشرفته ترین سیستمهای صوتی، تصویری، ماهواره، سیستم IPTV و سایر امکانات بر اساس استانداردهای بین المللی بطور ۲۴ ساعته در خدمت میهمانان عزیز می باشد. هتل بین المللی قصر بالها خسته سفر را به آسایش خویش می خواند.

  • تور کیش تور کیش
  • ۰
  • ۰

هتل سهند مشهد

هتل سهند مشهد

هزینه هتل سهند مشهد

رزرو هتل سهند مشهد

Slideshow Image 1

هتل ۳ ستاره تاپ سهند مشهد در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) واقع شده است. این هتل در ۱۰ طبقه دارای ۶۰ اتاق که و ترانسفر مسافران محترم از فرودگاه، راه آهن، ترمینال و یا نقاط دیگر شهر مقدس مشهد می باشد. از امکانات رفاهی این هتل می توان به سالن ماساژ اشاره کرد که در کنار هتل واقع شده است.

هتل سهند مشهد یکی از هتل های مشهد و هتل های ۳ ستاره مشهد می باشد که در آبان ماه سال نود ویک افتتاح شده و با دکوراسیونی بسیار شیک و مجلل آماده پذیرایی از میهمانان محترم می باشد .

این هتل دارای ۶۰ اتاق ۲ و ۳ تخته در ۶ طبقه با ظرفیت ۱۴۴ تخت و ۲۳ کاناپه جمعا ۱۶۷ نفر می باشد . نهار و شام در هتل سهند مشهد بصورت بوفه آزاد می باشد .

لازم به ذکر است ایام پیک  اقامت در هتل به صورت سه شب  یا بیشتر می باشد.

  • تور کیش تور کیش
  • ۰
  • ۰

هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد

قیمت هتل فردوس مشهد

رزرو هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد

هتل فردوس با فاصله ۳۰۰ متری از حرم مطهر، در خیابان امام رضا (ع) در هشت طبقه بنا گردیده که این نزدیکی اقامت زائران را برای تشرف به حرم  آسان می نماید.

با توجه به موقعیت ساختمان این امکان فراهم گردید که عمده قسمت های هتل از نور طبیعی بهره مند گردد و چشم اندازی زیبا از حرم را نمایان می سازد.

هتل فردوس اقامت دلنشینی را برای شما آرزو می کند.

رستوران و کافی شاپ های هتل فردوس مشهد

رستوران با ظرفیت ۲۵۰ نفر با امکانات صندلی کودک،میز پیش غذا و دسر با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ ۲۴ ساعته با ظرفیت ۴۵ نفر و دارای فضای مخصوص سیگار کشیدن

خدمات اصلی : روم سرویس , پذیرش ۲۴ ساعته , لاندری , خشکشویی , خدمات بیدار باش , خدمات اتو , دستگاه واکس کفش , صبحانه در اتاق , نهار در اتاق , اجاره ماشین , فکس , اتاق چمدان , اجاره ماشین با راننده , فتوکپی , خدمات ترانسفر پولی , بخش Check in و Check out سریع(Express) , خدمات باربری , روم سرویس ۲۴ ساعته
  • تور کیش تور کیش
  • ۰
  • ۰

هتل پارمیدا ۵ ستاره کیش

نظرات مردم هتل پارمیدا ۵ ستاره کیش

رزرو هتل پارمیدا ۵ ستاره کیش

هتل پارمیدا 5 ستاره کیش

درباره هتل پارمیدا کیش

هتل چهار ستاره پارمیدا در اوایل اسفند ماه سال ۱۳۹۳ افتتاح شد. هتل پارمیدا در کنار مرکز تجاری کیش واقع شده و از نظر موقعیت در بهترین مکان و دسترسی واقع شده است.

پذیرش خانم تنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است.
پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته امکان پذیر است.
به اطلاع مهمانان گرامی می رساند این هتل دارای استقبال رایگان فرودگاهی می باشد. لذا خواهشمند است جهت انجام ترانسفر، در زمان رزرو در صورت مشخص بودن مشخصات پرواز (شماره پرواز، ساعت حرکت، مبدا، شرکت هواپیمایی) را در قسمت توضیحات خاص ثبت نمایید، در غیر این صورت تا حداکثر ۲۴ ساعت قبل از ورود به شرکت اعلام شود. در صورت عدم اطلاع خدمات ترانسفر صورت نمی گیرد.
  • تور کیش تور کیش
  • ۰
  • ۰

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش ۳ ستاره

نظرات مردم درباره هتل سان رایز کیش

sunrise_hotel_kish#2

هتل سان رایز کیش  واقع در مرکز جزیره میباشد پشت بازار پردیس ۱  که دارای ۲۵ سوئیت ۱ خوابه ، ۶ سوئیت ۲ خوابه و ۲ سوئیت ۳ خوابه می باشد که کلیه اتاق ها دارای تلفن ، تلویزیون ، یخچال و اسپلیت و اینترنت می باشد.

هتل سان رایز کیش واقع در قلب مراکز تفریحی و خرید، جزیره ای زیبا با آفتاب درخشان ، دریایی آبی و کرانه ای چشم نواز واقع گردیده است.مشرف بودن عمده اتاقها به آبهای نیلگون خلیج فارس و رنگ آمیزی متنوع طبقات و موقیت مکانی نزدیکی به بازار پردیس ۲ موجب گردیده است که میهمانان گزینه بهتری را جهت اقامت برگزینند.

دیگر امکانات تفریحی هتل سان رایز شامل :  دو قایق کف شیشه ای و تندرومی باشد که می توان با آن مرجانها و ماهی های زیر آب را مشاهده کرد. در هر یک از سوئیت ها امکان بر قراری ارتباط با تمامی جهان به وسیله اینترنت و امکان استفاده فرزندان شما از D.V.D و V.C.D و تلویزیون که دارای ۶ کانال ماهواره ای است فراهم گردیده است.رستوران ۲۴ ساعته،صبحانه رایگان سرد و گرم در انواع ایرانی و خارجی.

  • تور کیش تور کیش